logo BIP

MOPS informacja

W OKRESIE PANDEMII NA PAŃSTWA TELEFONY W SEKRETARIACIE

OCZEKUJEMY DO GODZINY 19:00. (PN.-PT.)

Kontakt: tel. (071) 78-22-300 do 03

Sekretariat Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej
53-611 Wrocław ul. Strzegomska 6
Kontakt: tel. (071) 78-22-300 do 03
fax (071) 78-22-405
e-mail: sekretariat@mops.wroclaw.pl

Kasy przy ul.Strzegomskiej 6 czynne od pn.do pt.

w godzinach 10:00 - 14:00 

Uwaga! za wyjątkiem ostatniego dnia miesiąca -

kasy czynne od 10:00-12:00

INFOLINIA

  tel. 71 782 23 22

Świadczenia rodzinne, 500+ oraz 300 +

   tel. 71 799 92 74

   tel. 71 782 23 26 (wypłata)

DODATKI MIESZKANIOWE

    tel. 71 782 23 46

    tel. 71 782 23 48

KARTA RODZINA PLUS i
KARTA DUŻEJ RODZINY

    tel.  (71) 78 23 595

    tel.  (71) 78 23 594

   ul. Strzegomska 6, pokój 26
 Obsługa klientów w okresie pandemii:

Przyjmujemy klientów od poniedziałku

do piątku od godziny 8.00 do 15.00. !

 

POWIATOWY ZESPÓŁ DS. ORZEKANIA  NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI                  

SIEDZIBA ZESPOŁU:

Wrocław 53-661 Pl. Solidarności 1/3/5 - III piętro
Obsługa klientów pokój nr 316, od poniedziałku do piątku w godzinach od 08:00 do 15:00.
Informacja telefoniczna: 071 78 22 360, 071 78 22 362, 071 78 22 363

Adres e-mail: zon@mops.wroclaw.pl

Więcej informacji na temat orzecznictwa o niepełnosprawności w linku poniżej:

KLIKNIJ TUTAJ

 

 

Wyszukaj

Dział Usług Opiekuńczych - dostępność architektoniczna

Dział Usług Opiekuńczych znajduje się na wysokim parterze czterokondygnacyjnego budynku przy ul. Glinianej 55. Ciągi piesze prowadzące do wejść są w dobrym stanie technicznym.

W odległości nieprzekraczającej 100 metrów znajduje się komunikacja publiczna – tramwaj oraz autobus. Usytuowanie budynku umożliwia dotarcie wszystkim osobom również osobom ze szczególnymi potrzebami.

Brak jest wydzielonego miejsca parkingowego dla osób niepełnosprawnych.

Budynek posiada jedno wejście, które znajduje się od ul. Glinianej. Lokalizacja jest oznaczona czerwoną tablicą informacyjną. Wejście do budynku znajduje się na poziomie terenu i jest zadaszone. Przy wejściu zamontowano domofon. Urządzenie nie posiada rozwiązań przeznaczonych dla osób z dysfunkcją słuchu i wzroku oraz został umiejscowiony zbyt wysoko, co może utrudnić korzystanie przez osoby ze szczególnymi potrzebami.

Do wejścia do lokalu prowadzi 7 stopni. Biegi schodów mają odpowiednią szerokość i długość, jednak nie są skontrastowane. Schody wyposażone zostały w jednostronną poręcz znajdującą się po prawej stronie.  W budynku brak jest windy. Nie zastosowano też innych rozwiązań umożliwiających dostęp osobom ze szczególnymi potrzebami.

Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.

Ciągi komunikacyjne nie mają utrudnień w postaci progów. Szerokość korytarzy nie jest zgodna z warunkami technicznymi, gdyż w niektórych miejscach szerokość wynosi 90 cm.

Obsługa Klientów odbywa się w pokojach, do których dostęp jest utrudniony, gdyż drzwi nie mają odpowiedniej szerokości. W korytarzu znajduje się poczekalnia. Biura nie zostały wyposażone w systemy wspomagające osoby z dysfunkcją słuchu. Brak jest również dostosowanych biurek do obsługi klientów poruszających się na wózkach inwalidzkich. Pomieszczenia nie zostały oznaczone.

W lokalu nie ma toalety dla klientów, jak i wyznaczonego miejsca dla opiekuna z dzieckiem. Toaleta dla pracowników nie jest dostosowana na potrzeby osób z niepełnosprawnością.

W lokalu zastosowano czytelną informację wizualną o drogach ewakuacyjnych w postaci strzałek i piktogramów. W obiekcie brak systemu powiadamiania alarmowego. Brak komunikatu świetlnego.

 

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Zamknij