logo BIPLogo Facebook

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej we Wrocławiu

Budynek MOPS fot. Dorota Szadejko

 

Podstawowe informacje

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
53-611 Wrocław, ul. Strzegomska 6
e-mail: sekretariat@mops.wroclaw.pl
tel. 71 78 22 322
fax: 71 78 22 405

Godziny otwarcia

7.30 – 15.30
niektóre nasze biura mogą pracować
w zmienionych godzinach

Kasy

ul. Strzegomska 6
poniedziałek – piątek
10.00 – 14.00
w ostatni dzień miesiąca
10:00 – 12:00

Świadczenia rodzinne i alimentacyjne

tel. 71 79 99 274

Dodatki Mieszkaniowe

tel. 71 78 22 346
tel. 71 78 22 348

Karta Rodzina Plus
i Karta Dużej Rodziny

tel.  71 78 23 595
tel.  71 78 23 594
ul. Namysłowska 8
poniedziałek – środa i piątek
8.00 – 15.00
czwartek
8.00 – 16.30

Powiatowy Zespół ds. Orzekania o Niepełnosprawności

tel. 71 78 22 360
tel. 71 78 22 362
tel. 71 78 22 363
e-mail: zon@mops.wroclaw.pl
pl. Solidarności 1/3/5 - III piętro, pokój 316
poniedziałek – piątek
8.00 – 15.00

 

Wyszukaj

Dział Usług Opiekuńczych - dostępność architektoniczna

Dział Usług Opiekuńczych znajduje się na parterze czterokondygnacyjnego budynku przy ul. Dąbrowskiego 11. Ciągi piesze prowadzące do wejść są w dobrym stanie.

W odległości około 300 metrów znajduje się komunikacja publiczna – autobus.

Obok budynku zlokalizowane zostało jedno miejsce postojowe przeznaczone dla osób niepełnosprawnych. Miejsce jest oznaczone znakiem poziomym i pionowym.

Obiekt posiada jedno wejście, do którego prowadzą cztery nieskontrastowane schody. Wejście jest oznaczone czerwoną tablicą informacyjną. Brak pochylni lub innego rozwiązanie umożliwiającego wejście osobom poruszającym się na wózkach inwalidzkich. Strefa wejściowa nie jest zadaszona. Drzwi nie są skontrastowane. Za drzwiami w odległości około 1 metra znajdują się dwa nieskontrastowane schody. Przy schodach zamontowano obustronne poręcze.

Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.

Ciągi komunikacyjne są wąskie. Korytarz nie ma utrudnień w postaci progów. W korytarzu znajduje się poczekalnię dla klientów.

Obsługa Klientów odbywa się w dwóch pokojach. Przy drzwiach do obu pokoi znajdują się niskie progi. Pomieszczenia nie zostały oznaczone, brak jest tabliczek informacyjnych. Biura nie zostały wyposażone w systemy wspomagające osoby z dysfunkcją słuchu. Brak jest również dostosowanych biurek do obsługi klientów poruszających się na wózkach inwalidzkich.

W lokalu nie ma toalety dla klientów, jak i wyznaczonego miejsca dla opiekuna z dzieckiem. Toaleta dla pracowników nie jest dostosowana na potrzeby osób z niepełnosprawnościami.

W obiekcie nie zastosowano czytelnej informacji wizualnej o drogach ewakuacyjnych w postaci strzałek i piktogramów. Obiekt wyposażony jest tylko w dźwiękowy system powiadamiania alarmowego.

 

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Zamknij