logo BIP

MOPS informacja

W OKRESIE PANDEMII NA PAŃSTWA TELEFONY W SEKRETARIACIE

OCZEKUJEMY DO GODZINY 19:00. (PN.-PT.)

Kontakt: tel. (071) 78-22-300 do 03

Sekretariat Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej
53-611 Wrocław ul. Strzegomska 6
Kontakt: tel. (071) 78-22-300 do 03
fax (071) 78-22-405
e-mail: sekretariat@mops.wroclaw.pl

Kasy przy ul.Strzegomskiej 6 czynne od pn.do pt.

w godzinach 10:00 - 14:00 

Uwaga! za wyjątkiem ostatniego dnia miesiąca -

kasy czynne od 10:00-12:00

INFOLINIA

  tel. 71 782 23 22

Świadczenia rodzinne, 500+ oraz 300 +

   tel. 71 799 92 74

   tel. 71 782 23 26 (wypłata)

DODATKI MIESZKANIOWE

    tel. 71 782 23 46

    tel. 71 782 23 48

KARTA RODZINA PLUS i
KARTA DUŻEJ RODZINY

    tel.  (71) 78 23 595

    tel.  (71) 78 23 594

   ul. Strzegomska 6, pokój 26
 Obsługa klientów w okresie pandemii:

Przyjmujemy klientów od poniedziałku

do piątku od godziny 8.00 do 15.00. !

 

POWIATOWY ZESPÓŁ DS. ORZEKANIA  NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI                  

SIEDZIBA ZESPOŁU:

Wrocław 53-661 Pl. Solidarności 1/3/5 - III piętro
Obsługa klientów pokój nr 316, od poniedziałku do piątku w godzinach od 08:00 do 15:00.
Informacja telefoniczna: 071 78 22 360, 071 78 22 362, 071 78 22 363

Adres e-mail: zon@mops.wroclaw.pl

Więcej informacji na temat orzecznictwa o niepełnosprawności w linku poniżej:

KLIKNIJ TUTAJ

 

 

Wyszukaj

Dział Usług Opiekuńczych - dostępność architektoniczna

Dział Usług Opiekuńczych znajduje się na parterze sześciokondygnacyjnego budynku przy placu Legionów 4-5. Ciągi piesze prowadzące do wejść są w złym stanie – nierówna kostka brukowa, nierówne płyty chodnikowe oraz krawężniki.

W odległości około 70 metrów znajduje się komunikacja publiczna – autobus oraz tramwaj.

Dwa miejsca postojowe przeznaczone dla osób niepełnosprawnych oznaczone znakami poziomymi (koperta) oraz znakiem pionowym. Miejsca zostały zlokalizowane blisko wejścia do budynku. Krawężnik chodnika utrudnia dostęp do ciągu pieszego i budynku.

Budynek posiada jedno wejście bez progu, oznaczone czerwoną tablicą informacyjną. Przeszklone drzwi wejściowe nie zostały skontrastowane. Za drzwiami znajduje się wiatrołap. Drugie szklane drzwi znajdujące się za wiatrołapem również nie zostały skontrastowane. Przy wejściu zamontowano domofon. Urządzenie nie posiada rozwiązań przeznaczonych dla osób z dysfunkcją słuchu i wzroku oraz został umiejscowiony za wysoko. Przy wyjściu, aby otworzyć drzwi, konieczne jest jednoczesne trzymanie przycisku oraz popchania skrzydła.

Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.

Ciągi komunikacyjne są szerokie i nie mają utrudnień w postaci progów. Szerokość korytarzy jest zgodna z warunkami technicznymi. W korytarzach znajdują się poczekalnię dla klientów.

Obsługa Klientów odbywa się w pokojach, do których dostęp nie jest utrudniony. Biura nie zostały wyposażone w systemy wspomagające osoby z dysfunkcją słuchu. Brak jest również dostosowanych biurek do obsługi klientów poruszających się na wózkach inwalidzkich.

Budynek posiada toaletę dla Klientów. Pomieszczenie znajduje się na parterze i jest oznaczone. Drzwi są odpowiedniej szerokości. Wejście nie ma progu. Włącznik światła umieszczony został zbyt wysoko. Przestrzeń manewrowa jest zachowana. Po obu stronach miski ustępowej zamontowane do podłogi zostały na dość niskiej wysokości sztywne poręcze, które uniemożliwiają transfer z wózka. Umywalka jest dostępna dla osób poruszających się na wózkach (odpowiednia przestrzeń pod umywalką). Toaleta nie posiada przycisku alarmującego. Brak jest wyznaczonego miejsca dla opiekuna z dzieckiem.

W lokalu zastosowano czytelną informację wizualną o drogach ewakuacyjnych w postaci strzałek
i piktogramów. Obiekt wyposażony jest w świetlny i dźwiękowy system powiadamiana alarmowego.

 

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Zamknij