logo BIP

Formy pomocy

PODSTAWOWE INFORMACJE

W OKRESIE PANDEMII OCZEKUJEMY
NA PAŃSTWA TELEFONY
OD PONIEDZIAŁKU DO PIĄTKU
OD GODZINY 7.30 DO 19:00.
Kontakt: tel. 71 78 22 300 do 03

 

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
53-611 Wrocław, ul. Strzegomska 6
tel: 71 78 22 300 do 03
fax: 71 78 22 405
e-mail: sekretariat@mops.wroclaw.pl

 

kasy

Kasy przy ul. Strzegomskiej 6

są czynne od poniedziałku do piątku

od godziny 10:00 do 14:00.

W ostatni dzień miesiąca

kasy są czynne od godziny 10:00 do 12:00.

 

Infolinia

tel. 71 78 22 322

 

Świadczenia rodzinne
i Program Rodzina 500+

tel. 71 79 99 274

tel. 71 78 22 326 (wypłaty)

 

DODATKI MIESZKANIOWE

tel. 71 78 22 346

tel. 71 78 22 348

 

KARTA RODZINA PLUS
i KARTA DUŻEJ RODZINY

tel.  71 78 23 595

tel.  71 78 23 594

ul. Strzegomska 6, pokój 26

W okresie pandemii
biura przyjmują
od poniedziałku do piątku
od godziny 8.00 do 15.00. 

 

POWIATOWY ZESPÓŁ
DS. ORZEKANIA O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI
                  

tel. 71 78 22 360

tel. 71 78 22 362

tel. 71 78 22 363

e-mail: zon@mops.wroclaw.pl

pl. Solidarności 1/3/5 - III piętro, pokój 316

Przyjmujemy klientów
od poniedziałku do piątku
od godziny 8:00 do 15:00.

Więcej informacji na temat orzecznictwa o niepełnosprawności w linku poniżej:

KLIKNIJ TUTAJ

 

 

Wyszukaj

MOPS Wrocław

 

 

AKTYWNY SAMORZĄD MODUŁ II – semestr zimowy roku akademickiego 2021/22

Informujemy, że wnioski na semestr zimowy roku akademickiego 2021/22 można składać wyłącznie drogą elektroniczną za pośrednictwem platformy internetowej System Obsługi Wsparcia (SOW).

Do WNIOSKU O DOFINANSOWANIE w platformie SOW należy dołączyć następujące (obowiązujące w semestrze zimowym roku akademickiego 2021/22) załączniki w formie czytelnego skanu:

Załącznik do dołączenia do wniosku:

Zał. nr 8 – aktualne orzeczenie o stopniu niepełnosprawności

Załączniki do pobrania, wypełnienia i dołączenia do wniosku:

Zał. nr 3 - TABELA semestrów (KONIECZNY PODPIS !!!)

Zał. nr 4 - oświadczenie wnioskodawcy (KONIECZNY PODPIS !!!)

Zał. nr 5 - oświadczenie pracodawcy (wyłącznie do osób zatrudnionych)

Zał. nr 6 - zaświadczenie z uczelni

Zał. nr 7 - RODO - dwustronny (KONIECZNE 2 PODPISY !!!)

 

                                               * * * * * * *

 

Po ZAKOŃCZENIU semestru, bądź uzyskaniu jego zaliczenia
należy dołączyć (poprzez SOW) do złożonego wcześniej
WNIOSKU O DOFINANSOWANIE wypełniony przez szkołę/uczelnię

Zał. nr 1 – potwierdzenie zaliczenia/uczęszczania,

na podstawie którego zostaje wypłacony dodatek.

 

                                              * * * * * * *

 

Po otrzymaniu dofinansowania (czesne, dodatek - o ile przysługuje) należy złożyć WNIOSEK O ROZLICZENIE:

  • oddzielnie o rozliczenie otrzymanego w danym semestrze dofinansowania
    do czesnego dołączając jako załącznik dokument potwierdzający dokonaną opłatę za całe czesne (faktura VAT lub inny dokument księgowy potwierdzający wpłatę),
  • oddzielnie o rozliczenie otrzymanego dodatku, dołączając wypełniony
    zał. nr 2 - rozliczenie dodatku (KONIECZNY PODPIS !!!)

                                              

                                              * * * * * * *

 

Termin przyjmowania wniosków w ramach refundacji minionego roku szkolnego/akademickiego 2020/2021:

  • od 20 września 2021 r. do 30 września 2021 r.

Termin przyjmowania wniosków w ramach semestru zimowego roku szkolnego/akademickiego 2021/2022:

  • od 20 września 2021 r. do 10 października 2021 r.

 

 

Wnioski przyjmowane będą wyłącznie drogą elektroniczną za pośrednictwem platformy internetowej System Obsługi Wsparcia (SOW)

UWAGA!

W każdym semestrze obowiązują inne wzory załączników.

Nie należy używać załączników z poprzednich semestrów!

Szczegółowe informacje dotyczące programu Aktywny samorząd Moduł II dostępne są na stronie PFRON:   www.pfron.org.pl

 

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Zamknij