logo BIP

PODSTAWOWE INFORMACJE

W OKRESIE PANDEMII OCZEKUJEMY
NA PAŃSTWA TELEFONY
OD PONIEDZIAŁKU DO PIĄTKU
OD GODZINY 7.30 DO 19:00.
Kontakt: tel. 71 78 22 300 do 03

 

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
53-611 Wrocław, ul. Strzegomska 6
tel: 71 78 22 300 do 03
fax: 71 78 22 405
e-mail: sekretariat@mops.wroclaw.pl

 

kasy

Kasy przy ul. Strzegomskiej 6

są czynne od poniedziałku do piątku

od godziny 10:00 do 14:00.

W ostatni dzień miesiąca

kasy są czynne od godziny 10:00 do 12:00.

 

Infolinia

tel. 71 78 22 322

 

Świadczenia rodzinne
i Program Rodzina 500+

tel. 71 79 99 274

tel. 71 78 22 326 (wypłaty)

 

DODATKI MIESZKANIOWE

tel. 71 78 22 346

tel. 71 78 22 348

 

KARTA RODZINA PLUS
i KARTA DUŻEJ RODZINY

tel.  71 78 23 595

tel.  71 78 23 594

ul. Strzegomska 6, pokój 26

W okresie pandemii
biura przyjmują
od poniedziałku do piątku
od godziny 8.00 do 15.00. 

 

POWIATOWY ZESPÓŁ
DS. ORZEKANIA O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI
                  

tel. 71 78 22 360

tel. 71 78 22 362

tel. 71 78 22 363

e-mail: zon@mops.wroclaw.pl

pl. Solidarności 1/3/5 - III piętro, pokój 316

Przyjmujemy klientów
od poniedziałku do piątku
od godziny 8:00 do 15:00.

Więcej informacji na temat orzecznictwa o niepełnosprawności w linku poniżej:

KLIKNIJ TUTAJ

 

 

Wyszukaj

Organizacja pracy Zespołu Interdyscyplinarnego pozostaje taka, jak do tej pory, czyli do końca miesiąca kwietnia 2020 r.:

  • Dla członków ZI spoza MOPS nadal pozostają odwołane posiedzenia mikrozespołów;

  • Mikrozespoły odbywają się przy udziale członków ZI, pracowników MOPS, którzy są na miejscu w siedzibie Zespołu.

  • Odwołane zostają zebrania sekcji ZI, a także plenarne posiedzenie Zespołu zaplanowane na kwiecień 2020 r.

  • Obsługa administracyjna ZI pozostaje nie zmieniona: przyjmujemy dokumenty oraz interesantów w godz. od 08.00 do 11.00, nadal przez okno, w godz. od 11.00 do 15.30 jesteśmy pod telefonem.

Prace grup roboczych od dn. 15.04.2020 r.:

  • Posiedzenia grup roboczych odbywać się będą zdalnie przy pomocy dostępnych środków komunikacji – telefonów, poczty mailowej lub innych jeżeli są takie możliwości;

  • Z dokonanych ustaleń i zaplanowanych dalszych działań sporządzony zostanie protokół z posiedzenia grupy roboczej (zamiast podpisów członków GR zostanie wpisana data kontaktu telefonicznego z nr telefonu lub dołączona wydrukowana wiadomość email);

  • Monitoring sytuacji rodzin nadal będzie prowadzony zdalnie.

  • W sytuacjach tego wymagających członkowie GR będą podejmować interwencje w miejscu zamieszkania rodziny z zachowaniem szczególnych środków ochrony osobistej.

Powyższe ustalenia wpisują się w zalecenia Wojewody dotyczące organizacji pracy Zespołów Interdyscyplinarnych i działań podejmowanych w ramach prowadzonych procedur „Niebieskie Karty” w czasie pandemii.

W sytuacji zmian w kwestiach organizacji pracy ZI oraz grup roboczych  informację będą przekazywane na bieżąco.

 

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Zamknij