logo BIP

PODSTAWOWE INFORMACJE

W OKRESIE PANDEMII OCZEKUJEMY
NA PAŃSTWA TELEFONY
OD PONIEDZIAŁKU DO PIĄTKU
OD GODZINY 7.30 DO 19:00.
Kontakt: tel. 71 78 22 300 do 03

 

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
53-611 Wrocław, ul. Strzegomska 6
tel: 71 78 22 300 do 03
fax: 71 78 22 405
e-mail: sekretariat@mops.wroclaw.pl

 

kasy

Kasy przy ul. Strzegomskiej 6

są czynne od poniedziałku do piątku

od godziny 10:00 do 14:00.

W ostatni dzień miesiąca

kasy są czynne od godziny 10:00 do 12:00.

 

Infolinia

tel. 71 78 22 322

 

Świadczenia rodzinne
i Program Rodzina 500+

tel. 71 79 99 274

tel. 71 78 22 326 (wypłaty)

 

DODATKI MIESZKANIOWE

tel. 71 78 22 346

tel. 71 78 22 348

 

KARTA RODZINA PLUS
i KARTA DUŻEJ RODZINY

tel.  71 78 23 595

tel.  71 78 23 594

ul. Strzegomska 6, pokój 26

W okresie pandemii
biura przyjmują
od poniedziałku do piątku
od godziny 8.00 do 15.00. 

 

POWIATOWY ZESPÓŁ
DS. ORZEKANIA O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI
                  

tel. 71 78 22 360

tel. 71 78 22 362

tel. 71 78 22 363

e-mail: zon@mops.wroclaw.pl

pl. Solidarności 1/3/5 - III piętro, pokój 316

Przyjmujemy klientów
od poniedziałku do piątku
od godziny 8:00 do 15:00.

Więcej informacji na temat orzecznictwa o niepełnosprawności w linku poniżej:

KLIKNIJ TUTAJ

 

 

Wyszukaj

W Centrum Aktywności Lokalnej Zacisze-Zalesie-Szczytniki przy ul. Chopina 9a odbywa się wiele ciekawych aktywności skierowanych m.in. do seniorów. Z inicjatywy ZTPS 3 MOPS dnia 27.05.2019r. została zorganizowana debata społeczna: „Bezpieczna Wielka Wyspa”. Gośćmi prowadzącymi to edukacyjne spotkanie dla seniorów byli: Pani Magdalena Najborowska-Pacmaj – Miejski Rzecznik Konsumentów we Wrocławiu z wystąpieniem: „System bezpłatnej pomocy prawnej w indywidualnych sprawach konsumentów”, Pan Grzegorz Wodziński z Urzędu Komunikacji Elektronicznej z wystąpieniem: „Wiem co podpisuję” oraz Asp. sztab. Sebastian Wojdyło z Komisariatu Policji Wrocław-Śródmieście z wystąpieniem: „Porozmawiajmy o bezpieczeństwie – możesz mieć na nie wpływ. Seniorze nie daj się oszukać!”.

Ważnym było zwrócenie uwagi seniorów CAL na zagrożenia czyhające ze strony oszustów podających się za firmy sprzedające różnego rodzaju usługi, szczególnie telefoniczne i internetowe, a także pokazanie możliwości szukania pomocy prawnej i pokazanie zakresu wsparcia, jakie udzielić może Miejski Rzecznik Konsumentów. Z dużym zainteresowaniem spotkało się też wystąpienie przedstawiciela Policji, który z zaangażowaniem przedstawiał przykłady rożnego rodzaju oszustw i wyłudzeń dokonywanych szczególnie na osobach starszych. Spotkanie zainicjowała i zorganizowała Miłosława Iwańska z ZTPS 3.

 

Sporządziła: Dorota Sieńkowska-Czyż

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Zamknij